Sunday, June 27, 2010

SAMBUT MENANTU SHIKIN DAN AZWAN.

Salam Ukhuwwah.

Selamat bercuti kepada semua warga Terengganu.Hari ini kerajaan Negeri Terengganu telah mengumumkan cuti sempena Negeri Terengganu telah menjadi juara keseluruhan bagi kali ke2 berturut-turut di SUKMA yang telah diadakan di Melaka selepas memungut 47 Emas,30Perak dan 43 Gangsa,mengatasi saingan terdekat Selangor dan Wilayah Persekutuan apabila masing-masing memperolehi 43 Emas.


Dan hari ini juga KA masih nak berkongsi gambar-gambar di Majlis Menyambut Menantu yang telah diadakan di rumah pengantin lelaki di Gong Pak Maseh,Kuala Terengganu.


Majlis telah diadakan pada hari Ahad,06.06.2010 bersempena dengan hari ulangtahun yang ke..... pengantin lelaki.


Tak payahlah KA berceloteh panjang lebar.Kita cuci-cuci ajelah mata dengan gambar yang telah dirakam disekitar majlis...














Adik dengan sepupu.Madihah.




KA bersama adik lelaki tunggal,Hafiz.


















Yang disamping Ayah dan adik-adik.




Pengantin di samping Kakak-kakak,Adik dan anak-anak sedara.



Mak-mak sedara Angah,Neen,KA dan Mak.



Kakak disamping Aunty Keen,sepupu-sepupu dan Pak Usu.



Kat Banner pun sempat lagi berposing dengan sepupu-sepupu.




Mak disamping adik lelaki dan cucu-cucu.

Selepas balik dari rumah pengantin,Kami pun bertolak ke NACC di Cendering.Kita yang duduk kat Terengganu ni pun sibuk-sibuk meronda kat NACC.Walaupun dah biasa lalu kat sini tapi secara jujurnya ini adalah kali ke 2 KA singgah.Tapi taklah berborong macam Orang Johor. Cumanya...berposing sikit-sikit aje.



Adik nak gi mana tu???



By kena buli...



Interframe sikit...
Selepas tu kita singgah borong keropok kat Kedai 008 di Kelulut.Kedai ni kalau KA gi Tengganu dan anak-anak nak suruh Yang berhenti beli,Yang akan tengok dulu samada kena beratur panjang atau tidak.Kalau terpaksa beratur...alamatnya tak dapatlah makan kepok.KA kadang-kadang heran jugak dengan anak-anak KA ni,tak rasa jemu ke...
Tapi hari tu KA dan yang lain-lain begitu bersabar walaupun terpaksa beratur bukan sahaja panjang tetapi terlalu panjang....Muahahaha...nak wak gane???Gitulah....
KA sampai di Dungun lebih kurang pukul 6.30 petang dan kelam kabut solat 'Asar.Keluarga KA sampai Johor lebih kurang pukul 3.30 pagi.
Anak-anak KA seronok sungguh dapat naik bas beramai-ramai walaupun dekat sangat Dungun dengan Kuala Terengganu.Tak macam tahun lepas bila adik KA bernikah dengan orang Kota Bahru.Puas hati naik bas jalan jauh.Lepas ni tak tahulah pulak samada kita berpeluang lagi naik bas ramai-ramai macam gitu.Siapalah pulak nak bernikah dengan orang jauh???













No comments:

Post a Comment