Sunday, November 27, 2011

SALAM MAAL HIJRAH 1433.....DAN SELAMAT PENGANTIN BARU....


Salam Ukhuwwah....





Dalam kita sibuk menjalani kehidupan seharian,sedar tak sedar dah setahun masa berlalu meninggalkan kita.Umur kita semakin meningkat,tapi amalan kita...????Hanya kita aje yang tahu samada terus meningkat atau jatuh merundum...Bagaimana dengan azam kita pada setiap Tahun Baru Hijrah....???

Semoga pada tahun ini azam yang tak dapat KA laksanakan atau yang separuh jalan,dapat disempurnakan dengan ikhlas semuanya kerana Allah.Insyallah.

Kelmarin,Sabtu 26.11.2011.KA,By,Girl dan Adik sempat menghadiri Majlis Perkahwinan Cikgu Mas yang telah bertemu jodoh dengan seorang Ustaz.Cikgu Mas dan Ustaz adalah tenaga pengajar di sekolah Girl iaitu Sekolah Rendah Bersepadu Zainal Abidin,Dungun,Terengganu.

Majlis untuk 2 beradik iaitu Cikgu Mas dan Kakaknya telah berlangsung dalam cuaca yang begitu baik

Buat Cikgu Masturina dan Ustaz Fadhli,doa KA semoga jodoh mereka dalam Rahmat Allah dan kekal hingga JannahNya....Insyallah. 



                                                   

Dan selepas balik dari Jamuan,KA terus ke rumah seorang kawan yang telah menempah 'Tart Cocktail' lebih 2 minggu lepas.AllahuRobbi.Kesian pulak pada orang yang tengah mengidam....Buat Za,jangan seriklah bila nak tempah lain kali...muahahaha.....


                                                            





No comments:

Post a Comment