Sunday, September 19, 2010

ENTRY BARU???BILA NAK UPDATE???

Salam Ukhuwwah...


Ala..Ala..Alaaaaa......sibuknya KA.Sampai tak sempat dan tak ada masa nak update blog.Sampai dah bersawang dan berhabuk sekali...Sibuk sangat ke beraya mengalahkan bebudak???


Tahun ni KA beraya kat Dungun je.Bukan sebab taat pada giliran.Taaakkk...Tapi sebab Mak mertua KA baru aje pergi meninggalkan kami.Jadi KA kesian pada adik-adik ipar KA yang kat sini. Walaupun dia orang semuanya dah besar-besar tapi kalau ada anak-anak sedara aka anak-anak KA yang ramai tu,meriahlah sikit.Bukan tak ada anak sedara yang lain,tapi taklah seramai anak KA dan ada juga anak-anak sedara lain yang tak dapat balik beraya kat Dungun.


Dan satu sebab lagi,tahun ni Mak dan Abah KA raya kat rumah adik KA,Lon di Seremban.Adik beradik KA yang lain pergi gak beraya kat sana.Ada yang pergi lepas beraya kat rumah mertua dan ada yang pergi lepas tu baru beraya kat rumah mertua...muahahaha...paham tak???


Dan sebab yang paling penting KA tak balik Johor ialah By ada kelas UPSR.Start pada raya yang ke-6 hingga raya yang ke-9.Itu kira dah lewat jugak.Masa KA pergi Majlis Sambut Menantu sepupu Yang kat Beladau Kolam pada Raya ke-4,ada sekolah dah start kelas tambahan.Kesian pada Cikgu-cikgu yang bersungguh buat kelas tambahan pada Hari Raya.Tapi ALHAMDULILLAH.... Cikgu buat kelas tambahan tu.Kalau tidak...tak taulah apa yang By akan jawab masa periksa nanti.UPSR cuma tinggal 2 hari aje lagi.Periksa hari Selasa ni,21-23hb September 2010.Buatkan nanti By jawab Sate,Tapai,Lontong,Soto,Mee Rebus Jawa...sape yang susah.KA......jugak.

Dan satu-satu lagi,hari ni Yang dah start keja dan anak-anak KA dah start sekolah...KA boleh CONQUER PC ni sorang-sorang...MUAHAHAHA.....Seronoknya takde yang kacau...(ada juge ke Ummi yang macam gini???).


Untuk gambar-gambar Raya,Insyallah akan menyusul kemudian sebabnya hari ni 'DO' pun dah terpaksa masuk 'Office'.Selalunya ada 'ADO' aka Kakak...huhuhu....

No comments:

Post a Comment