Sunday, May 30, 2010

TERJUMPA BLOGGER TERKENAL...

Salam Ukhuwwah.

Dah bersarang rasanya rumah KA ni.Apa taknya,dah hampir 2 minggu tak ada post n3 baru.Minggu lepas sibuk dengan 'tugas'.Bila dah selesai 'tugas',sibuk nak relek pulak.


Tapi n3 yang ni kena buat cepat-cepat.Sebabnya takut basi pulak.


Kelmarin hari Sabtu 29.5.2010,KA ada jemputan di rumah jiran lama KA,Badariah dan Hj,Azhar di Paka.Ada majlis Walimah untuk anak sulung mereka,Kak Long atau Athirah.
KA,Yang,Girl dan Adik pergi lepas Solat Zohor.Lepas habis makan,nak gilah jumpa 'Mak Pengantin'.Masa nak masuk rumah,ada orang tegor atau tanya."Kenal tak Mak Pengantin?".KA pun jawab,"Kenal".Masa jawab tu KA tengah tunduk nak bukak selipar Adik.Bila KA dongak aje ke atas,"Eeeh...Kak Liza...".Kak Liza tanya,"Mana kenal???".KA rasa soalan tu tak payahlah KA nak jawab.Sebab,siapa-siapa yang suka blog masakan,Insyallah akan kenal Siapa Sifu Chef Hanieliza.Betul tak???


Kak Liza memang peramah.Bila berbual,macam dah kenal lama.Tapi KA tak beritahulah yang KA ada masak guna resepi Kak Liza dan masuk dalam blog KA lagi.Malu....hehehe...

Kepada Badar,tahniah kerana dah dapat menantu.Selamat berangkat ke Arab Saudi akhir tahun ni kerana mengikut suami bertugas di sana.Buatlah blog supaya dapat berkongsi pengalaman hidup dalam suka dan duka di rantau orang.





No comments:

Post a Comment